Visst har det hänt att jag har sneglat någon gång när han har gått förbi Alla flickors favorit Hjärtekrossar-dynamit

60134-30

För alla som inte förståss det ännu så har aldrig min rubrik nått med resten av texten att göra. mina rubriker är nämligen (hör och häpnad) rader ur låttexter. woohoo. poäng till den som kunde lista ut det helt själv>.< om en timme smäller det, eller egentligen om en och en helv. för först ska det ju vara snack en timme och matchen starar juh inte förens 20.00. men då sitter jag bänkad framför tv :D passsa er; ) jag kommer vara tokig. Lite svårt att se på bilden över, men mitt hår är faktiskt nyfärgat där : ) jag vill bli ljusare i skallen nu till sommarn . Så en pose med solbrillor är precis vad som behövs för att få lite sommarkänsla. haha :D Lars och håkan i stereon och dagen är fukking räddad. woo. me loves you guys. Måste verkligen springa till affären och köpa lite gotte till matchen, det behövs om jag ska vara lugn jag. Jag får panik på mig själv, jag skriver alldeles för mycket i min blogg. haha. eller kan man det föresten ? skriva för mycket, egentligen är det juh bara att skit i att läsa det om man tycker så.
jag ska allt visa joachim när jag skatare, för karln tror mig juh inte^^ dumma unge, han ska allt få se. call me när you have time, and i will kick you ass with a skateboard babe ;D haha.


kisses and loves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback