Vi är inte sånna som i slutet får varandra

Vaknade rätt sent. sprang upp och åt en macka och oboy samtidigt som mamma stod och pratade om dittan och dattan. jag lyssnade inte. Var tvungen att rusa upp till rummet och kasta ner alla kläder, för en rosa maskin skulle tvättas, vilket betyder ungefär allt jag äger och har. Och när alla kläder var borta insåg jag att det behövdes städas i mitt rum. fytusan tänkte jag. men jag startade håkan dvd:n och började röjja. herregud vad jobbigt det var. men nu är allt dammt och dammsugit , väldigt fint i mitt rum nu måste jag säga :D har man håkan i öronen gåt allt väldigt fort :D jag är nöjd iallafall : ) om ni vill så är det ara att komma hit och spana in mitt snygga rosa ruum ; ) mamma och jossan tittar på reprisen av rampfeber, Glenn Hysén är faktiskt en suoerduper "go gubbe" som han själv skulle sagt. hejja Glenn :D



Kissses and looves* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback