Vad spelar det för roll om jag vill ha dig, om jag ändå aldrig får det jag vill ha?

har vart hos hanna idag : ) haha. vi har *trumvirvel* färgat mitt hår :) inte allt för ovanligt skulle jag väl påstå. det skulle bli blonda slingor men mitt hår är så mörkt så det blidde väldigt melerat, fast jag är nöjd:D Det är nog alla färger som finns i mitt hår nu, lite blondt, lilarött, brunt och ljusbrunt :) men vill man bli ljus så får man lixsom ta detta imellan. fast jag vet faktiskt inte riktigt hur jag vill se ut när det är klart, men detta är en del av processen och så får vi se sen hur slut resultatet blir. synd bara att det är så jävla dyrt med hårfärg:S 200 spänn har jag färgat upp och det är bara idag. shiiit. vad ska jag göra ikväll nudå? inget planerat, men jag vill inte vara hemma. ut i vårvädret vore verkligen inte helt feeel :D nån som har lust att hänga med ? dp vet ni vart jag finns. iih.

kisssses and loooves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback