total eclipse of the heart

Godmorgon och grattis mammsi<333 iih*

Har vart uppe och grattat mamma nu, fast det var bara jag, Lowe, emil &jossan. jenny ligger halvdöd i sängen oh pappa har juh redan börjat jobba. men i eftermiddag blir det kalas. myys* sista dagen i skola nu denna vecka.det är skönt fast ändå tråkigt, jag gillar att vara i skolan för alla mina små vännisar är så myspysiga att man bara vill äta upp dom. jag kanske ska gå dit en stund på fredag iallafall, det känns bäst så : ) Skapande idag, kulkul. hoppas jag blir färdig med min grisbjörn då, den är så sötig. nästan som Robin, fast Robin är dock mycketmycketsötare : ) han pratade sönder den gråa gårdagskvällen med mig, och det var så himla underbart för han är så sötig <3 mhhi. likeyoubaby.

Kisssses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback