Tidernas parad

Åhw dagen har vart långsam och tråkig. jag har lyckas packa ner alla mina saker i min rosa vackra resväska, oh ingeting är glömt, tror jag iallafall  :) eller mystofflorna måste torka sen ska dom ner i väska.mhhi* jag längtar jag längtar :D Pratade med Jonte förut, oh han var taggad inför tävlingen, jag ska hejja som sjutton, hoppas han tar guld:D åh alla finspångare ska med på pallen, det tycker jag minsann ( : Jag måste verkligen fixa allt inför resan idag eftersom jag ska gå till skolan en sväng imorgon, jag vill verkligen ha MVG i historia oh känner att jag behöver vara där :) Detta kommer nog bli min sista blogg på nåra dagar!
så alla älsklingar ta hand om er, glöm inte att jag älskar er : ) åh jag lovar att åka sönder Liseberg åt er.

robin , jag tycker om dig<3

Kisssses and all my love * / sanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback