There is a light that never goes out

Jag måste sluta^^ jag är beroende av bloggen. jag skriver allt för mycket , och för ointressant, vem tusan orkar läsa allt jag skiver? Är det nån som gör det lämna gärna en kommentar så ska jag ge er en guldstjärna.  Jag har inga vettiga ord, huvudet är helt tomt. varför? jag vet att detta är verkligheten, men ändå tar det så hårt varje gång hon säger dom orden.  Hjärtat hugger till, jag blir virrig. Oh jag hatar det här^^ jag är för knäpp. jag borde sluta. jag kan inte. dom ber mig lägga av för min egen skull, men jag har fasnat, jag behöver dig. behöver du mig? eller vad är jag, ett tidsfördriv? jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. Det är bara att leva efter reglerna, annars funkar det inte. Lars, Håkan oh Magnus TACK! <3 mina karlar det dära. dom sviker aldrig.
detta blir sista bloggen för idag, om inget drastiskt händer :P vilket jag inte tror.


Kissses and loves*

60134-26

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sanna, jag läser vartenda ord du skriver.

2006-04-10 @ 09:23:43
Postat av: philip:D

Tja; göres? vill du prata vid via msn?;) ps : as söt;)

2007-04-06 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback