the moment you came in to the room, all my flower turns to blue

Godmorgon
Gårdagen var mycket trevlig. jessica åh jag tänkte fika på p2 men då var det stängt p.g.a inbrott så det fick bli kristallen. vi satt där i över en och en halv timma och pratade, det vart varmt som fasiken så vi bestämde oss för att äta glass. gick ner till grillen och köpte glass. eftersom solen förtfarande sken tog vi oss en promenmad ner till slottsparken åh satt på en bänk i solen och tjattrade. solen förflyttade sig åh så gjorde ock vi, ner på gräset. Kylan kom så vi rörde oss uppåt mot centrum där vi fastnade utanför grillen, det gick uttiligare nån timme sen ringde vi jessicas föräldrar för att dom skulle hämta oss, men hennes pappa var tvungen åh jobba. så då kom pappa som en räddande ängel och körde hem oss :) mycket trevligt eftermiddag/kväll. borde definitivt göras om. vi hade mycket gemensamnt, åh mycket att prata om.

Idag är det skolan, sen sticker vi till stockholm, vårat plan til cypern går tidigt imorgon, fasiken jag vill inte lämna allt, åh absolut inte robin. tänk om han glömmer ? iiih :/ JAG TYCKER OM DIG!

Jag kommer sakna er alla älsklingar, ta hand om er åh ha det bäst nu när jag är borta.

Kissses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback