stay another hour

Gjort frukost åt mammsi idag, eftersom hon fyller år lixsom (: då måste man vara extra snäll. Kläder har jag tatt på mig, men frågan är om jag kanske behöver en långärmad tröja över tshirten, det kan bli kallt. vem vet? Solen lyser faktiskt ute, och det värmer mej nått enormt. det bara lyser vår. åh jag älskar vår. alla känslorna bara väller fram om man blir helt pirrig i magen. Jag ska ta min röda lilla cykel till skolan nu, jag hoppas att det inte blåder allt för mycket för då blir det så kallt. mhii* Slutar vid 4 idag, känns inte så skoj måste jag säga : / men vad tusan, vi ska spela teater juuhe: ) det ska bli skojskoj. om jag visste hur du kännde, om jag visste att det skulle bli vi. men jag är ovetande. kanske är det bäst att lämna dig gå vidare. det är kanske som dom säger du har inget att ge mig, jag finns bara där för dig, när du behöver mig. jag orkar inte fundera.
jag har robin<3 oh han lyser upp alla mörka dagar. igår kväll kollade vi på stjärnorna tillsammans men från varsin del av sverige. vi satt i våra fönster och tittade på samma stjärnor. det var härligt.

Kissses ,love and klös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback