Sprid ut bensinen över solnedgången

hade en lektion i skolan, det gick bra. vi gjorde potatistryck, loppar oh fjärilar. jag gjorde en GAIS fjäril som jag gav till matsie, han blidde så glad så :) Elin, madde åh jag köpte glass efter skolan och åt den i solskenet, verkligen härligt. nu känns det att sommaren närmare sig. just nu packar jag förfullt, jag vet att jag kommer ta med mig för mycke : / isch! alla skor som jag vill ha med, hur ska detta gå? jag får mosa så gott som det går. Ska åh äta glass med jesscia sen vid halv 5 , det ska bli riktigt kul måste jag säga ( : woohoo.
imorgon åker jag oh lämnar alla älskisar hemma, jag kommer sakna dom<3 speciellt robin, hur ska jag kunna sova utan hans gäspar?


Kisssses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback