Som som sommaren :)

Idag har det vart vår :) och sanna trivs. fyfaan :D Matise, Jag och Elin har ätit glass från grillen, oh det var underbart :) Jesscia och jag har kommit fram till att då är det sommar. Vi hade det skit mysigt idag. först var det baar elin och jag, men sen möte vi mats och han hängde på :D det var svårt att välja mellan alla goda glassar men tillslut lyckades vi. satta oss på centrum och åt vår glass på en bänk. såg en masssa folk vandra föbi, och vi pratade om dittan och dattan. solen lös och fåglarna kvittrade. precis som det ska vara i april. sen gick han förbi, mitt hjärta slog tusen slag och jag ville bara springa fram och krama, men  han  såg inte mej :( dumma. Jag älskar att umgås med elin och mats, det var så jävla härligt. jag skulle kunna sitta där i evigheter. men sen var vi tvungna att gå hem. elin skulle på fest, jag ville inte följa med för ikväll är det HOCKEY! frölunda - färjestad , jag har blitt helt galen i hockey, skriker som ett litet barn. kväll då jävlar ;D HEJAHEJA FRÖLUNDA.
Jenny och jag har lekit masskerad i dag, raggare och fjortisar har vi vart :) skit söta :) nåra bilder nedan finns att spana in ; ) vi är hotties ; )

60134-29raggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback