Rain will fall and wind will blow, forever

Godmorgon *

sovmorgon idag, endast bara till 09.10 men vad fasiken, det är en timma och tio minuter mer än vanligt. det är skönt. fast jag är juh uppe ändå, trot att jag skulle kunna sova en timme till. Vi ska måla ägg idag i skolan, det ska bli skoj. sen har vi skapande ock, undra vad som händer för spännande där måntro. iih. SURPRISE :D wooohoo. Svenska lär bli rätt slapp och skön eftersom det är sista lektionen innan påsk och vi inte lär börja på nått nytt; )Härligt med påsklov next week. mend vad tusiken ska man hitta på? första dagarna är grymt sköna, man går i pyjamas hela dagen, men mot slutet av veckan börjar man tröttna. man vill ha lite ordning i vardagenmen det blir la en massa lek och bus med brudsen* :D
Idag har jag inga smarta ord, idag håller jag käften.


IN LUST WE TRUST

Kisssses and looves*

Kommentarer
Postat av: emelie

jo, det där med påsklov är allt härligt :) hoppas du har kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback