och alltid får vad hon vill ha, ja stackars hon som har det bra

60134-19

Nu är det du&jag lars. Att jag inte märkt det förens nu, vi hör ihop. klart att ingen tar håkans plats i mitt hjärta. men får jag chansen då friar jag till lars. När himlen är blodröd och brinner är det natten som tränger sig på och jag drömmer så konstigt igen. Jag vet att du inte sviker, du håller det du lovat. och jag ska lova dig, att alltid, alltid minnas dina vackra ord. När jag dansar min första dans med dig är det timglas som ska fylla öronen, tonerna ska väva en kärlek runt oss, en kärlek som håller föralltid. Den första kyssen tillsammans ska ske samtidigt som hugger i sten spelas på låg volym, framme vid altaret ska jag lova att alltid älska dig till den ljuva musiken , du hade tid.  På min begravning vill jag höra I dina ögon, bara för att du alltid ska komma ihåg, att i dina ögon var det lättare att vara. Detta var den kosntigaste kärleksförklaringen nånsin, och mannen jag ska älska till dina låtar kommer inte vara du. men du kommer alltid finns vid min sida. jag lämnar dig aldrig lars. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback