my newfound lover

Godmorgon sötnosar (:

Nu är det tisdag, om två dagar åker vi till stockholm för att tillbringa en natt där. fredag bär det av mot cypern. om jag ser framemot det ? nej! Jag vill verkligen inte åka, jag kommer sakna alla så fruktansvärt mycket åh allra mest robin<3. men jag ska juh skicka ett kort : ) mhhi*
Har sovmorgon idag, gött :) svenska står först på schemat och då ska vi visa upp vår teater vi gjort. samhällen ska vi jobba som attan på så vi blir färdiga med våran film om vänsterpartiet. sen är det projketmössa resten av dagen, jag tror att det kommer bli skoj. systeryster kommer juh och hälsar på, kanske träffar jag henne där ock. så blir det la att gå med henne hem från skolan. packa hela långa dagen, isch jag hatar att packa. jag har inte ens fått upp mina grejjs från helgen ännu.
nu ska jag äta lite och ta på mig kläder. vi hörs sen.

Kisssses and love *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback