Lyssna till ditt hjärta som vet vad du känner

Du var 18 och jag var 17, jag skolkade från allt för jag ville bara vara med dig. Lars ännu en gång har du lyckast pricka in mitt liv rätt. Det är ingen som förstår, vill ni verkligen fatta? Klart att jag står inför ett svårt val. vad är egentligen rätt och vad är fel? Ska man göra det som är rätt moraliskt, eller det som är rätt för sitt hjärta. Jag har bestämt mig för att följa hjärta till 100% sen får ni tycka vad ni vill. jag mår bra av detta, låt mig göra det. Ni tycker inte om det, dom tycker inte om det, men vi gillar det. vi trivs, vi har roligt. är det inte viktigast? man lever bara en gång. och jag lever nu.

Kissses and looves*
60134-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback