Listen to your heart

Påskägget är hittat, godiset är (hör och häpnad) inte slut ännu, men absolut inte långt ifrån. lika bra att äta upp allt på en gång. annars ligger det där och frästar mig hela dagen, absolut inget bra. Jag måste nog faktiskt ge mig ut och springa eller åtminstonde gå en sväng. allt detta godis oh allt annat flöt och gotte jag ätit denna ledigavecka, ligger som en stor fet klump i magen och den bara sväller, snart kommer jag se gravid ut. trots att jag inte ens har en pojkvän>.< fyfy^^ allt detta måste bort,bort så fort som möjligt. Men jag är så fruktansvärt lat, men om jag får med mig nån attt ut och gå så kommer det bli roligare. för hur mysigt är det inte att vara ute och gå i solen och ha ett riktigt girltalk med brudens* det är totaly underbart. Solen lyser, man kan ha solbrillor och vårjackor på sig, supermysigt : ) Nu gäller det att tjata på mina vänninor att dom ska ha lite tid för "walk in the sunshine". Jag skulle behöva prata av mig lite ock. allt i mitt liv känns väldigt uppochner just nu. Göteborsgresan sätter skräck på mig. jag behöer inte oroa mig jag vet, men nått säger stopp. detta är inte som det ska. Och det är väl sitt hjärta man ska lyssna på ? Så jag borde nog tänka efter extra noga så att ett litet snesteg inte kommer förstöra denna underbara resa.
Påsk, vad är det för tråkigt högtid egentligen? visst man får en chans att umgås med familj, släkt och vänner. men varför ska dom envisas med att äta massa äckliga ägg, julmat som dom nu döpt till påskmat men det består av samma saker DUMT, oh sen allt detta godis man ska äta. jag  blir riktigt trött på det faktiskt.  nu ska jag ta mig ut i solen : )

It must have been love, but it's over now.

kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback