Känn ingen sorg för mig göteborg.

Faaaan, 7 -4 till färjestad! tjockisar kan dom vara hela högen>.< jävla dom! men nästan gång, då tar vi dom ;) haha :D Heja frölunda! Är lite smått hungrig, undra om ajg ska ta mig ett äpple eller nått. men oow, jag blir så trött på mig själv, jag är alltid hungrig nuförtiden. vad har hänt? jag kommer bli stor som ett jävla hus, huu. då tar jag livet av mig. Oj så ska man verkligen inte säga, förlåt. men tjock det vill jag verkligen inte bli. nu ska jag ta tag i detta* :) wooho.
Frågan är om man skulle at sig ut en sväng? men då börjar la regnet sippra ner från himlen så jag blir alldels blöt. likabra att vara inne, här är det varmt och torrt.

Kissses and all my fukking love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback