Jag vill inte få in den här världen, den är så tom, tyst och tvär

skoldagen har vart okej. men jag måste säga att centerpartigubbens föreläsning var riktigt trist. fyfaan! jag höll på att dö, varenda minut var han tvungen att prata, han kunde la för fasiken släppt oss lite tidigare? men neej,jävla han^^
Haft rast större delen av dagen, är det någon som är förvånad? neej, jag trodde la det. men det är skönt att slippa jobba. hihi. Intevjua mammas chef på eftermiddagen ock, det var helt okej. inte alls svårt faktiskt. det kommer nog bli bra tror jag. Måla ägg imorgon på rasten, det ska bli skitkul faktiskt:D undra vad jag ska måla för motiv :/ hmm. Håkan kanske, det vore la vackert : )? Det finns inget vackrare lixsom. mhiii. Jag borde ta tag i historia boken och läsa lite, men jag orkar inte. sitter här istället och slösar bort mitt liv till tonerna av Lars dystra sång, det är underbart. te muggen brevid, och en liten uns av sol i fönsteret. livet leker, det är vår. jag är glad.

IN LUST WE TRUST

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback