jag tänker alltid på dig i april

Godmorgon mina solstrålar  :)

Kan det vara bättre än det är idag? Jag jobbade igår, och det var faktiskt kul. jag klarade av det, tror inte att jag glömt någonting. kunderna vart nöjda och gick därifrån med ett leende. en skitsöt kille kom och handlade av mig, så himla underbar såg han ut. trevlig som tusan ock ; ) Synd bara att han var där med sin flickvän :/ Pappa var hos mig hela kvällen för att jag skulle hålla mig lugn, och Carina hade gett mig massa tips om hur man skulle göra med många beställningar. det var toppen :) isag ska jag till mammas jobb oh intervjua hennes chef, undra hur det kommer gå :)? hiih.
Snart är dagen då vi kännt varandra i två hela år. den 30 april 2004, dagen då du&jag blev vi. I april månad, aprilhimlen lyste utanför och jag var lycklig. vem trodde att den msnflörten skulle leda till verklighet? Ingen, förutom vi.  vi klarade det.. vi gjorde det ingen annan trodde på. vi levde tillsammans. vi älskade varandra.
Du betyder fortfarande väldigt mycket för mig. jag glömmer aldrig.

IN LUST WE TRUST

kisses loves and klös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback