Jag skolkade från allt, jag ville bara vara med dig

Vi målade ägg idag i skolan :) jag målade håkan på mitt, den som ser det ska få en storkram för den måste vara grym på att gissa ;) för han blidde så himla jävla ful, gick inte att fatta vem det var jag försökte måla av. På skapande gjorde vi ballong djut av pape-mache eller hur det nu stavas ;D det var kul. haha . elins var fanimej bäst, en giraff gjorde hon, men den som kan se det är en stjärna. hiih . han  har en lång hals, men inget huvud. stackare. men den kommer bli så söter när den är klar. jag gör en gris-björn jag. den är ful och har tappat formen, kanske för mycket godis?! På pedagogisktledarskap satt mats, elin, erik och jag och köre bitch i datasalen, men ingrid tror att vi jobbade bra. haha. hon tror för bra om oss, helt klart! Jag bävar inför morgondagen , jag hatar gympa, speciellt alldra först på morgonen. oow. jag kommer smälla av. isch^^ snälla ta bort gympan från schema^t. vad ska jag göra idag? jag känner att nått måste göras, jag dör av tristess här hemma. kom och rädda mig^^ ta med mig ut, eller vad som helst. ingen som känner för en promenad? det är juh trots allt lite vår ute nu, lika bra att njuta medans man kan.
ni vet vart jag finns ;)

LASSE.W <3

kissses loves and klös**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback