Jag skäms för att säga, att du är kvar du mig

Godmorgon :)

Första april idag, men jag tänker inte luras jag, det är så himla tråkigt tycker jag :/ usch ^^ undra vad jag ska hitta på idag då? hmm. bara vara hemma antagligen, slöa och liknande. känner för att gå och ta en fika, nån som är på? då är det bara att höra av sig ;) haha. Jag håller tummarna för emelie idag , det kommer gå fint gumman :D
Jag har egentligen inte mycket att säga idag. har läst igenom alla bloggar. är mitt liv verkligen såhär tråkigt? Det låter hemskt tråkigt när man tittar tillbaka. men alla personliga detaljer är juh faktiskt inte med, eller iallafal inte dom RIKTIGT personliga. Men annars är det nog såhär mitt liv ser ut, det är bara att ständigt läsa min blogg, om ni är intresserade. jag uppdaterar den flera gånger om dagen. hähä. Har suttit och lyssnat på håkan, han är underbar den karln. oh hans texter träffar mig alltid i hjärtat. jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. jag undrar om han har tagit den textn ur mitt liv? för allt stämmer verkligen perfekt. det är sjukligt.
Jobba ikväll. känns piss^^

Kisssses and looves*



60134-12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback