I've seen your daughter, man she's cute

Hade historia imorses , det var la kanske inte så kul :/ men fick VG+ på provet, jag är fukking stolt. trodde nog att jag skulle få ig:O hoppas på ett mvg på hela kursen, men det är la bara att drömma vidare om det. Sen hade vi rast, elin, madde och jag fikade med te och smörgås. sen kom hanna och Mats och lekte med oss. efter fikapause gick vi till banken madde , elin och jag. där mötte vi erik, så vi höll han sällskap även efter madde hade satt in sina pengar. jag tror han tyckte det var trevligt faktiskt:) Vuxenpoäng till oss. Samhällen lyckades vi i allafall jobba klart med oh lämna in frågorna till intervjun vi ska göra på tisdag efter lovet. duktigt^^jag såg dig överallt, du var fin.
Pommetallrik och cola med hanna, mums:D sen bakade vi muffins, dom blidde ganska goda:P en dog tyvärr:O R.I.P
elin tonight, me längtar :D

Lassemaaaan, gift dig med mig<3

Kisssses and loves*

60134-20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback