I'm losing my friends for you tongiht

Godmorgon

Långfredagen undra om denna är länge än alla andra :O >.<mhii* Jag tvivlar faktiskt. Nu ska jag snart äta fruksot med mamms, papps , och lillebror, resten av huset sover. VÄCK ALDRIG DEN BJÄRV SOM SOVER sa papps om lillasyster jossan. hiih. så sötigt :) Idag ska jag åtminstonde ta på mig kläder, vilket jag inte gjorde igår. Det blir vita stuprör, vitt (gravid?!) linne, långt vitt pärlhalsband och hög hästsvans i håret. ååw, jag kommer se vit ut>.< haha. Sen ska vi till mormor på eftermiddagen och äta påskmat och få påskägg. det tycker vi om, traalaallaa :D Sen ikväll är det massa att se på tvn. : )
Jag förstör , jag vet. det är synd om dom runt omkring. varför slutar du inte ? frågar dom. för jag kan inte är svaret, jag tycker om han för mycket. men jag kan inte styra mina känslor. jag har inte valt detta, utan det är blivit. jag tror på ödet. och då är det meningen att det är så här det ska vara. ni kan inte stoppa, inte hindra. Låt mig själv inse misstaget ( om det nu är ett misstag). Det kommer kosta en hel del tårar, en hel del sömnlösa nätter, men de är värt det i mina ögon. Även om det är tidernas klyscha: "Han kan förändras, om jag ger honom en chans."
snart göteborg, om en vecka då drar vi :D mhiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. jag längtar som en galning. ska bli sååååååå himla skoj. jag ska pussa scandinavium om Frölunda tar guld. sen ska hanna få fota det ; )

Ännu har jag inte ångrat det jag sa igår, visst var det kanske lite dumnt att utmana ödet så som jag gjorde, när du för en gångs skulle pratade med mig. men varför ska jag tassa på tå för dig längre? du ignorera mig juh i vanliga fall. sådärför är detta inte mer än rätt. jag älskarde dig, för den du var. inte för den du är.
jag tycker att du beter dig förjävligt. men ändå finns du hos mig, jag tänker på dig.

Give me a whisper, and give me a sign.

give me a kiss before you tell me goodbye.

Don't you take so hard now and please don't take it so bad

I'll still be thinkin' of you and the times we had, baby.

And don't cry tonight, don't cry tonight, don't cry tonight.

There's a heaven above you baby

and please remember that i never lied.

Kisses, love and klöööös*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback