I'll make your darkest days so bright. I'm in your heart tonight.

Snart dax att dra sig mot skolan, eller skolan oh skolan. jag måste juh till tandläkaren först, och jag som har värsta skräcken. jag har en stor klump i magen som bara vill ut. det vore just checkt om jag spydde när dom höll på och rota i min mun :O isch^^ inte tänka på sånnadär skräcksenerion nu. positivt tänkande är det absolut bästaste. och det gör jag, tänker positivt alltså. Kläder har jag fått på mig, hallelulja. Känns lite små kallt med denna klänning och jeans(eller jenas, manscheterbyxor för att vara exakt), men vad tusan det är juh vår i almenackan, bara det att vädret inte uppfattat det ännu>.< mhii * men på fredag , lördag och söndag har jag önskat mej sol. snälla gud, uppfyll min önskan.  :) 

två utdrag ur robins<3 dagbok:

Ronja<3 är sötelisötast. Man blir liksom beroende utav henne.
Jag har blivit Ronja<3 missbrukare ändå, och för en gångs skull är knarket nyttigast och bäst i hela världen (:
Ronja gör dagen så mycket ljusare och vackrare (: (L)


Ronja<3 säger söta saker,
hon är SNÄLL (:
det är det som gör henne så speciell
<3

HAN ÄR BARA FÖR SÖTELISÖT DEN POJKEN : D he's in my heart all the time.<3

Kisssssses and loooves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback