I know it's hard to keep an open heart

Godmorgon

Jag hade skrivit en låång fin och utförlig blogg och vad händer? allt kaputsar. ibland blir man galen. Sista dagen på lovet idag då, hur känns det? jag vet inte ännu, orkar inte känna efter. men det är likabra att komma i ordning, sista dagen i pyjmas lixsom. mhi* fast jag har saknat mina älskpälskisar i klassen, men imorgon är det vi igen.
jag ääääääälskar att tälta, i skogen. det är mysigt. ibland regnar det, men det gör ingeting. jag vill tälta mer, för det kan bli myyyspyss<3 *
Pratade med sötastesötelirobin, han är totalt underbar han. vi ska leka i sommar, det har vi kontrakt på. akta dig för den elaka tanten nu bara raringBirk<33

Kisssses and looves*

60134-34BIRK<3 RONJA 60134-32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback