How could you look so fine?

Dagne har vart toppen : ) tandläkaren på morgonen gick urmäkt, träffade Maggan där pratade med henne en lång stund så jag kom försent till skolan  :/ mhii. där spelade vi teater :D det var skoj, jag älskar nämligen att stå på scen. Vi filmade våran intevju med vänsterpartiet idag, det gick la hyffsat förutom att micka oh hanna tvingade mej att prata : / usch. men det vart bra. sen var det föreläsning om lumpen, jag blidde rätt gött imponerad faktiskt. men inget för mig. Mat, det gäller juh att folk glor. bara för att vi är snyggare än dom.  Jag hade faktiskt klänning idag, men jesscia fick juh inte se den : / men sen när hon köpt sin blommiga då ska hon ha sin och jag min  ;) På rasten gick vi och fyllde på maddes telefon på pressbyrån, hon var tuvngen att ringa pontus och se om han klarat uppskrivningen och självklart hade han gjort det :) GRATTIS :D sen köpte vi glass, mumsigt var det. trots att det blåste lite : / Pyskologilektionen, ja vi gjord eingeting som alltid:P handel är juh på praktik ;) på hemvägen var vi på blomsterhallen oh där hittade jag min drömbukett, nu måste jag bara hitta nån som vill köpa den åt mig ock :  )

ROBIN ÄR DET FINASTE JAG VET<3 han är så otroligt toppen att jag inte  förtjänar honom. så jäkla fin människa både på utsidan och insidan. jag hoppas han ringer ikväll, för jag skanar honom<3 ROBINÄRMIN så det så !



Kisssses and loove*
60134-35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback