Han har bakåtslickat hår, han tar varje chans han får. men jag vet att han har en hemlighet som ingen vet.

Godmorgon sötnosar :)

jag är trött som tusan : / uuh. fast jag lyckats sova så här länge. jag är nästan lite stolt över mig själv faktiskt. dagen ser väldigt oplanerad ut, men det kan vara rätt skönt faktiskt. Då kan man slappa, se massa film oh slippa ta på sig kläderna, det är skönt. springa runt i pyjamas hela dagen. iih. det är juh trots allt lov lixsom. Jag känner att en dusch vore behövligt nu efter nattens spökrunda. Föröska borsta ut mitt hår, LYCKA TILL! sen ska jag ta väck det gamla nagellacket och måla på nytt och fint, fila till och fixa mina naglar så jag ska slippa köpa fejk ; ) Undra vad man ska hitta på hela lovet? Jag har juh bestämt mig för att träffa Emelie, sen har jag och jessica pratat om att hitta på nått och sen blir det massa elin & hanna som vanligt:) Jag tror det kommer bli kul med tanke på att jag inte umgått så med emelie, eller jessica förut. Det är alltid spännande och skoj med mya männsikor.
Det är bara jag vaken nu, mamma ligger och vilar, jenny, emil och rikhard sover, jossan är borta och papps och Lowe är ute oh leker. rätt skönt oh tyst här hemma :) men snart ska lars få ta ton<3


Kissses and looves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback