Godmorning beautiful how was you'r night?

Godmorgon alla glada.

Skärtorsdagen idag, och alla små barn kommer gå påskkärringar :) iih. sanna vill med. men hon är för stor. det är lite tråkigt faktiskt måste jag säga. buu. jag vill inte bli stor. det verkar så himla läskigt att bli vuxen, snart är jag där. vid 18 fyllda då är man vuxen, vare sig man vill eller inte. Jag ska bli Ronha Rövardotter istället och bli i skogen med Robin som ska bli min Birk<3 Vi ska sjunga vargsången varjedag och så ska jag klappa honom på huvudet. låter det inte fint:)? hiih
det är mulet idag ock, det känns jävligt tråkigt. jag lovar att den dagen det är sol och varmt då ska jag hålla käften om mitt vädeer snack, okeeej ? deal :D undra vad jag ska laga för mat idag föresten. hmm. jag vill ha tacos, men tydligen vägrar min far att äta det>.< vi slår han :D idag vill jag leka, det är så himlarns tråkigt att inte göra nått. Jag har kommit på att jag älskar att umgås med pojkar, dom är så himla lätta. visst älskar jag mina brudar utöver allt annat<3 Men jag trivs jäkligt bra i manligt sällskap. iih.

Kisssses and looves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback