för vem skulle bry sigom våra hjärtan blev förstörda?

Godmorgon : )

Första skoldagen efter en ganska lång ledighet. det ska bli skönt. jag hade faktiskt inga problem med att vakna imorses, det gick hur lätt som helst att stiga upp. känns bra att sitta här uppe när det fortfarande är lite småmörkt ute.Guns n'Roses i öronen(det är robins<3 fel) och sömngruset har fortfarande inte lämnat mina ögon, JohnBlund vakar fortfarande över mig. hih. Ska nog ha klänning på mig idag , en rosa oh sen ett par vita stuprör och ballerina skor. jag hoppas det blir fint, får testa lite nu på morgonen. jag behöver juh inte gå förens 5 i 9 så jag har all tid i världen. denna veckan kommer bli underbar :D 2 skoldagar. Studiedag torsdag, oh sen fredag så jääävlar GÖTEBORG HERE WE COMES: D hanna ska med ock, sen träffar vi säkerligen jonteponte där, han kommer dö i spökhuset, tralallla  :)

robin är bara för bäst<3 that's it.

60134-34

Kisssses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback