don't cry tonight

Har vart på påskmiddag hos mormor med moster , morbror och kusiner. det var allt trevligt: ) men jag hatar påskmat :O vi fick leta påskägg ock som ellinor gömt, min minsta kusin. det tog år och dar för oss att hitta dom. hon är lurig den där lilla tjejjan. men fantastiskt söt :) mhii*
Jag vill strypa nån just nu, systeryster har installerat nya msn och det suger hårt. gaaah. och sen har jag så himla mongotråkigt att jag tror jag dör. snäll lek med mej^^  Hockeyn igår gick åt helvet : / FAAAAAN! 2 - 1 till dom där tjockisarna>.<
60134-31

Idag har jag och min nya vän Valentin startat en ny "lunar" Savanna heter den, eftersom det blir så av våra namn, han är smart den pojken ; ) hahah :D han raggar på väst och jag på öst :D helt enkelt bäst!
inga fjortisar och "hej jag visar allt i cam" är tillåtna, och man får skriva vad man vill :)

Guns n'roses - don't cry


Kissses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback