Allt är sagt nu, luften är ren

Mitt liv är kaos, jag måste få nån form av ordning på det. det är allt för mycket som jag oroar mig för just nu. därför tänker jag skriva en lista.

Saker jag måste ta itu med:

  • Känslorna, hur ska jag göra med dom?
  • Hjärnan VS hjärtat, vad väljer man.
  • Ljusare eller mörkare hår.
  • Lära mig att hålla i mina pengar
  • Klara av jobbet
  • Kämpa för att nå mina mål, även om jag inte klarar dom på en gång
  • Kunna stå emot och lära mig säga nej
  • rensa ur gamla kläder som jag inte använder och sänka dom till bättre behövande. (dom ligger ändå bara hemma och skräpar)
  • Sluta äta godis, chips, kakor och liknande.
  • spara pengar till framtiden
Det var det jag kom på just nu, listan skulle kunna göras lång, men det är ingen som orkar bry sig, inte ens jag själv. man får prioritera och dessa saker är livsviktiga att ta itu med. kanske inte alla punkter, men dom två översta är verkligen nått jag måste fixa för att orka. det är inte lätt när det är två viljor in samma lilla kropp.


In lust we trust

Kissses, loves and klööös*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback